SuperOffice CRM

Het opbouwen en onderhouden van sterke externe relaties zijn voor iedere organisatie van levensbelang. SuperOffice CRM zorgt voor nauwe banden tussen uw medewerkers en de klanten, prospects en leveranciers van uw organisatie. Met SuperOffice CRM houdt u makkelijk alle contactmomenten bij. Ook krijgt u voor elke relatie van uw organisatie een uitgebreid overzicht van alle belangrijke informatie. Zo verbetert u in uw hele organisatie de productiviteit en het teamwerk. Met SuperOffice CRM heeft u alle noodzakelijke informatie direct bij de hand, – ongeacht wie in het verleden een bepaalde relatie heeft onderhouden. Zo overbrugt u de kloof tussen afdelingen en specialismen.

Een groeiende trend in de markt is het integreren van externe relaties zoals klanten, partners (bv. resellers) en/of leveranciers in de bedrijfsprocessen van de eigen organisatie. Dit gebeurt middels het direct en geautoriseerd toegang verlenen tot geselecteerde en relevante klantinformatie via klant- of partnerportalen. Het doel hiervan is om een hechtere en meer loyale (klant)relatie op te bouwen en te onderhouden, waarbij er tegelijkertijd sprake is van een meer effectieve communicatie met klanten, partners en/of leveranciers in een ‘collaboratieve’ oplossing. 

Met SuperOffice CRM is verbeterde productiviteit geen vage belofte meer, maar een snel en concreet meetbaar resultaat! AC Nielsen heeft het onderzocht en constateerde een productiviteitsverbetering van 20% binnen enkele weken. Tevreden medewerkers en klanten, – ze maken allemaal deel uit van de SuperOffice-oplossing!