HubSpot CRM Platform

HubSpot CRM Platform
Klantdata is bij veel organisaties versnipperd en gefragmenteerd. Dat komt door het gebruik van verschillende IT systemen, processen en bestanden door evenzovele afdelingen, teams en mensen. Het resultaat? Data is overal waardoor het centrale klantbeeld ontbreekt en er fricties in de customer experience ontstaan. Niet wenselijk als je commercieel wilt excelleren.

HubSpot CRM: Een platform gebaseerd ecosysteem
Met een Marketing Hub, Sales Hub, Service Hub, CMS Hub en meer dan 650 integraties,
allemaal gecentreerd rondom het HubSpot CRM platform, is HubSpot een compleet
ecosysteem waarmee je commerciële teams in staat stelt alle informatie over een klant of prospect samen te brengen. Alles is vanuit een en dezelfde omgeving overzichtelijk samengebracht in een 360 graden klantbeeld. Daardoor kun je slimmer en sneller werken en je business laten groeien.

Het CRM platform van HubSpot is geen statische kaartenbak, maar stelt organisaties in staat de processen van marketing, sales en customer services schaalbaar te stroomlijnen en prestaties te verbeteren: van het genereren van leads en het sluiten van deals tot het
bouwen aan duurzame klantrelaties.

Hoe dan?
HubSpot bundelt alle basis elementen waar je de customer experience mee kunt managen(content, messaging, automatisering, rapportage en data) in een eenduidig centraal platform. De kern van dit platform vormt het CRM met unieke klantprofielen. Dus of je nu gaat voor de Marketing Hub, Sales Hub, Service Hub of CMS Hub met het CRM als basis: je krijgt telkens toegang tot dezelfde set aan gecentraliseerde gegevens en functionaliteiten. Met meer dan 100.000+ klanten in 120+ landen, ruim een miljard dollar omzet is het beursgenoteerde HubSpot al lang niet meer de Marketing Automation tool van 10 jaar terug. HubSpot heeft de afgelopen jaren een flinke groei gekend en is door flinke investeringen in R&D inmiddels een volwaardig CRM platform met meer dan 650 integraties die naadloos integreren met je bestaande systemen. Hiermee winnen ze op veel fronten van gevestigde namen zoals Microsoft Dynamics en Salesforce. HubSpot vertrekt vanuit haar eigen systeemarchitectuur die ontwikkeld en dagdagelijks doorontwikkeld wordt door meer dan 400 eigen developers.

Eenvoudiger, praktischer en efficiënter
Door eenheid in architectuur, functionaliteiten en gebruiksvriendelijkheid van het gehele HubSpot ecosysteem is het voor de eindgebruiker vele malen eenvoudiger, praktischer en daardoor efficiënter in gebruik dan de CRM systemen die nu de markt domineren. Dat zegt HubSpot niet zelf maar kun je terugvinden in meer dan 10.000 reviews van commercieel professionals. Dat wordt ondersteund door de grotere research firms zoals Forrester, Gartner en IDC

HubSpot CRM Platform

Gratis CRM-Infopakket

Nu aanvragen

U krijgt

Vergelijk enkel bij uw organisatie passende software.
Beoordeel zelf online welke geselecteerde systemen het beste aansluiten bij uw wensen.
Om u te helpen bij de keuze van de juiste CRM leverancier heeft Select een unieke checklist ontwikkeld.
Ontvang de meest actuele productinformatie en case studies.
Heeft u vragen of kunnen wij u persoonlijk helpen? Bel ons: 033-8200970.