Microsoft Dynamics 365 CRM

Leg optimaal contact met uw klanten

Wie is uw klant, waar is hij naar op zoek en hoe kunt u daar bij helpen? Met Microsoft Dynamics 365 CRM heeft u die informatie altijd bij de hand. Deze bedrijfssoftware maakt uw verkoopafdeling succesvoller, ondersteunt uw serviceafdeling en biedt allround extra kansen om uw dienstverlening te optimaliseren.

CRM in de cloud

Microsoft Dynamics 365 CRM is onderdeel van het software-ecosysteem van Microsoft. Het haakt perfect in bestaande omgevingen zoals Dynamics NAV, Office 365 en SharePoint. Dynamics 365 CRM werkt volledig in de cloud. Daardoor bent u ervan verzekerd dat u uw gegevens altijd bij de hand hebt op tablet, smartphone en laptop. U kunt onderweg afspraken plannen en vastleggen, de laatste gegevens van de klant voor een afspraak raadplegen en relevante informatie toevoegen. Omdat Dynamics 365 CRM volledig integreert met uw bedrijfssoftware zijn de gegevens ook beschikbaar voor uitgebreide analyses, prognoses en calculaties waarmee u uw marktstrategieën evalueert en bijstelt.

360 graden klantbeeld

De informatie in Dynamics 365 CRM helpt u met het samenstellen van een 360 graden klantbeeld. Dat helpt uw medewerkers om direct in te spelen op specifieke wensen en zo de klantverwachtingen te overtreffen. Via Dynamics 365 CRM krijgt u informatie om uw klantinteracties uitgebreid te analyseren. Het haalt gegevens uit uw ERP-systeem en combineert die met de gegevens die al in CRM worden bijgehouden. Alle aspecten komen aan bod zodat u met grote precisie kunt werken aan de samenstelling van een 360 graden klantbeeld voor iedere klant. De volledige Dynamics omgeving kunt u ook koppelen aan Microsoft Office 365. Dat helpt u om rapportages eenvoudig op te maken, te benaderen en te delen met andere mensen binnen uw organisatie.

Social Media en Dynamics 365 CRM

Waar praten uw klanten over op social media? Met CRM heeft u alle gegevens paraat om in te spelen op de gesprekken die online over u gevoerd worden. Informatie op social media speelt een zeer belangrijke rol binnen de customer journey en mond-tot-mond reclame. Met Microsoft Dynamics 365 CRM neemt u informatie van deze bronnen mee in uw marktstrategie. Gebruik dit om inzicht te krijgen in wat op social media over u gezegd wordt, wie de belangrijkste influencers zijn en wat de trends zijn. Speel in op verzoeken om nieuwe of veranderde producten en reageer proactief als er online klachten geuit worden.