SuperOffice CRM

Sterke externe relaties zijn voor iedere organisatie van levensbelang. SuperOffice CRM zorgt voor het opbouwen en onderhouden van nauwe banden tussen uw medewerkers en klanten, prospects en leveranciers van uw organisatie. Het bijhouden van alle contactmomenten met deze relaties wordt met SuperOffice CRM zeer eenvoudig. Daarnaast beschikt u voor elke relatie van uw organisatie over een uitgebreid overzicht van alle relevante informatie. Zo verbetert u de productiviteit en het teamwerk binnen uw hele organisatie. Met behulp van SuperOffice CRM heeft iedereen binnen uw organisatie alle noodzakelijke informatie direct beschikbaar, ongeacht wie contacten met de relatie heeft onderhouden.

SuperOffice CRM is ontworpen met als doel klantgerichte taken zoals marketing, verkoop en service eenvoudig, logisch en niet tijdrovend te maken. Klantgerichte werkprocessen verschillen per branche, organisatie en interne afdeling. Een effectieve CRM toepassing moet aan te passen zijn op de specifieke behoeften en werkprocessen van de organisatie. SuperOffice CRM biedt deze flexibiliteit, zowel op het gebied van de gebruikersinterface als op het gebied van integratie met andere softwaretoepassingen. SuperOffice CRM is ontwikkeld om aan de specifieke behoeften van uiteenlopende organisaties te kunnen voldoen.

SuperOffice CRM

voor verkoop

Met SuperOffice wordt elke verkoopmedewerker op de meeste effectieve en tijdbesparende wijze ondersteunt bij zijn dagelijks werk. Ongeacht of dit gaat om nieuwe contacten, offertes opstellen of contact houden met bestaande klanten. SuperOffice CRM helpt de commerciële medewerkers zich te richten op kansen met het grootste potentieel wat leidt tot betere resultaten en betere klantrelaties.

Salesmanagers hebben een oplossing nodig die ondersteuning biedt bij het managen van hun verkooporganisatie. Een belangrijk doel is dat verkoopmedewerkers hun tijd en energie besteden aan de (potentieel) meest winstgevende klanten en prospects. SuperOffice CRM biedt uw salesmanagers hiervoor professionele sturingsmiddelen. Uw organisatie krijgt een efficiënte tool in handen om “pipeline”- management uit te voeren, ramingen te maken en het activiteitenniveau van de verkooporganisatie in de gaten te houden.

SuperOffice CRM voor marketing

Met behulp van SuperOffice CRM kunnen de afdelingen marketing en verkoop krachtig samenwerken. SuperOffice CRM ondersteunt gemeenschappelijke werkprocessen en taken, zoals segmentatie, ontwerp en uitvoering van gepersonaliseerde campagnes, follow-up en het berekenen van de Return On Investment. Op deze manier kan de afdeling marketing optimaal functioneren.

SuperOffice voor klantenservice

Met de Customer Service module van SuperOffice, kunnen vragen van klanten 24 uur per dag, 365 dagen per jaar worden beantwoord. Het is belangrijk dat alle vragen efficiënt worden behandeld, onafhankelijk of de vragen per e-mail, webformulier, telefoon, fax of SMS worden gesteld. Klanten kunnen middels een login hun verzoeken door “het systeem” te volgen en informatie over de status ervan te raadplegen. Zo zien klanten direct wanneer zij een antwoord of oplossing kunnen verwachten. Deze module kan naast klantenservice ook als IT Helpdesk ingezet worden.

Meerdere locaties of vestigingen

Met SuperOffice CRM kunnen medewerkers inloggen via internet en vervolgens overal ter wereld in de vertrouwde SuperOffice CRM omgeving aan de slag. Zo kunnen organisaties vanaf verschillende locaties en op verschillende mobiele apparaten met het CRM systeem werken. Op deze manier beschikt iedereen in de organisatie over volledige en actuele klantinformatie via internet, laptops of SmartPhones en PDA’s. SuperOffice biedt een groot aantal mobiele toepassingen, waaronder een web client en tools voor synchronisatie met zowel laptops als PDA’s.

Management rapportages

Managementrapporten zijn een belangrijk element voor organisaties die op zoek gaan naar een CRM toepassing. SuperOffice CRM biedt de mogelijkheid en gebruikersvriendelijkheid om de benodigde rapporten voor uw organisatie op te stellen. Met SuperOffice CRM kunnen eenvoudig en doeltreffend de gewenste overzichten worden gemaakt. Medewerkers kunnen hun eigen overzichten instellen en opslaan voor latere zoekopdrachten. Tevens is een web versie beschikbaar, zodat rapporten en overzichten via internet en intranet kunnen worden opgesteld en opgevraagd.

SuperOffice CRM vergelijken met andere CRM systemen? Vraag nu een gratis CRM informatiepakket aan.