Oracle

komt met

Oracle CRM

On Demand Release 19

Nieuwe mobiliteits- en cloudmogelijkheden bieden verkooporganisaties kansen omzet te verhogen en tijd te besparen

Utrecht, 12 juli 2011

Nieuwsfeiten
  • Met Oracle CRM On Demand Release 19 introduceert Oracle mogelijkheden die zijn ontworpen om inkomsten te verhogen, kosten te verlagen, en klantervaringen te verbeteren. Oracle CRM On Demand Release 19 bevestigt Oracle's streven naar voortdurende innovatie.
  • Oracle CRM On Demand Release 19 biedt nieuwe cloud-uitbreidingen en gepersonaliseerde mogelijkheden voor klanten en partners om toegang te krijgen tot kritische CRM-informatie op een manier die voor hen het makkelijkst is. Vanaf bijvoorbeeld de iPad of iPhone, de Blackberry of via Microsoft Outlook.
  • Updates vinden automatisch plaats wat ervoor zorgt dat alle data consistent zijn. Dit geeft verkopers de mogelijkheid zich te richten op de verkoop in plaats van het verspillen van kostbare tijd met het maken van handmatige updates.
  • Geavanceerde mobiliteit met nieuw geïnstalleerde smartphone applicaties maakt het mogelijk dat vertegenwoordigers altijd en overal toegang hebben tot up-to-date informatie.
  • Een nieuwe Microsoft Outlook user interface biedt een verbeterde gebruiksvriendelijkheid. Deze zorgt voor toegang tot alle informatie binnen een vertrouwde applicatie, on- of offline.
  • Het platform biedt klanten de mogelijkheid de CRM oplossing aan te passen aan hun wensen.
  • Oracle CRM On Demand Release 19 biedt een verbeterde functionaliteit voor de Life Sciences-, verzekerings-, financiële en automotive branche.
Ondersteunende quotes
  • “Oracle CRM On Demand Release 19 introduceert uitgebreide nieuwe mogelijkheden, zoals de 'next generation' mobiliteit en kansen de productiviteit te verhogen", zegt Jonathan Eastwood, Manager, Business Delivery of CRMNow. "Met verbeterde Open CTI API's en gehoste Java aanpassingen zijn ontwikkelaars in staat gebruik te maken van open standaarden om aan de strenge eisen van de klant te voldoen."
  • "De laatste grote release van Oracle CRM On Demand is slechts negen maanden geleden. Nu toont Oracle opnieuw haar marktleiderschap en innovatiekracht door consequent nieuwe functionaliteiten te leveren", zegt Anthony Lye, SVP Oracle CRM. "Oracle CRM On Demand Release 19 introduceert een enorme diversiteit en gebruiksgemak en creërt daarmee een aanzienlijke tijdsbesparing voor de verkopers en nieuwe omzetmogelijkheden voor organisaties."

Oracle CRM

On Demand

De complete en wereldwijd toonaangevende CRM-oplossingen van Oracle bieden een breed en diepgaand spectrum aan mogelijkheden voor meer effectiviteit op het gebied van sales, marketing, duurzame klantrelaties en services. In combinatie met de Oracle Commerce-oplossingen krijgen klanten een geïntegreerde, cross-channel-ervaring.

Oracle CRM On Demand biedt een breed scala aan functies op het gebied van sales, marketing en services in een eenvoudig te gebruiken en uitermate kosteneffectieve cloudoplossing. Oracle CRM On Demand maakt het organisaties in alle soorten en maten mogelijk om:

  • Meer inzicht te krijgen—door contextuele intelligence, actuele en historische analyses en aanpasbare bedrijfsplanning.
  • Productiever te worden—door sales en marketing te integreren in de cloud, Outlook/mobiele integratie en branchespecifieke oplossingen.
  • Simpelweg de beste kwaliteit te verkrijgen—door een lagere TCO (totale eigendomskosten), beveiliging op industrieniveau en opties naar keuze voor multi-tenancy of single-tenancy.

Oracle CRM vergelijken met andere CRM systemen? Selecteer dan nu uw CRM software.