Maximizer CRM 12

Maximizer CRM 12

Met de laatste versie van ons CRM systeem, Maximizer CRM 12, is belangrijke informatie over uw prospects, klanten en relaties op ieder moment beschikbaar. Voor uw medewerkers van zowel de marketing- als de verkoopafdeling, maar desgewenst ook voor de mensen in uw backoffice.

De gegevens van al uw relaties, contactmomenten, offertes, rapportages en resultaten zijn met Maximizer CRM beschikbaar in één centrale omgeving. Voor uw organisatie noodzakelijke informatie die altijd is en gemakkelijk aangepast kan worden. Het gebruik van Maximizer CRM binnen uw organisatie levert een positieve bijdrage aan het rendement van uw marketing & sales.

Uw klantgegevens zijn via Maximizer CRM op kantoor, thuis en onderweg beschikbaar op zowel uw Windows-desktop, laptop, smartphone, of tablet.

Met Maximizer CRM kunt u op elk moment en op elke locatie eenvoudig de verkooptrechter volgen, uw marketingactiviteiten coördineren, uw klantenservice op een hoog niveau houden en samenwerken met uw collega’s.

Nu beschikbaar de Maximizer 12 Group & Enterprise Edition

Vanaf 4 november 2011 is de Maximizer CRM 12 (Group & Enterprise Edition) beschikbaar. Bestaande klanten met Software Assurance (SA), kunnen de bestaande versie vanaf 1 december 2011 updaten naar Maximizer CRM 12.

1e kwartaal 2012 beschikbaar de Maximizer 12 Team & Entrepreneur Edition

Vanaf 15 februari 2012 is de Maximizer CRM 12 (Team & Entrepreneur Edition) beschikbaar. Bestaande klanten met Software Assurance (SA), kunnen hun huidige versie vanaf 1 maart 2012 updaten naar versie 12.

De 12 belangrijkste vernieuwingen in

Maximizer CRM

12
  • Verbeterde interface van de web applicatie: Met deze eenvoudig aanpasbare interface, kan u uw eigen schermindeling bepalen met alleen (key)data die er voor u echt toe doet.
  • Nog snellere web applicatie: De verbeterde navigatiemogelijkheden en kortere responsetijden besparen tijd en verhogen uw productiviteit. Er is inmiddels nauwelijks verschil in reactiesnelheid tussen de web en de Windows applicatie.
  • Vernieuwde interface voor de smartphone app: De nieuwe smartphone interface biedt zeer gebruikersvriendelijke en intuïtieve schermen.
  • Geoptimaliseerd (team)agendamanagement in de smartphone app: Bekijk uw eigen beschikbaarheid en die van uw collega’s en creëer gezamenlijke afspraken in een beperkt aantal stappen, waar en wanneer u wilt.
  • LinkedIn integratie: Door de integratie met LinkedIn beschikt u per relatie over de meest actuele achtergrondinformatie. Daarnaast genereert u via dit kanaal nieuwe leads en verbetert u de interactie met relaties.
  • iCalendar integratie: Plan en beheer afspraken met uw collega's en uw klanten, onafhankelijk van welke agendasoftware zij gebruiken. iCalendar biedt u de mogelijkheid vergaderverzoeken te versturen en te ontvangen van applicaties als Google Calendar, MS Outlook, Apple iCal en tal van andere applicaties. Zo is uw Maximizer Agenda altijd up-to-date.
  • Integratie met SharePoint: Toegang tot documenten via hyperlinks, opgeslagen in externe bronnen zoals SharePoint besparen veel tijd.
  • Uitgebreide configuratie mogelijkheden: Bepaal zelf de lay-out van de relatiekaart en toon alleen de velden die voor uw organisatie relevant zijn en maak de velden die u mist eenvoudig zelf aan.
  • Verbeterde zoek & filter opties: De verbeterde zoek & filter opties besparen tijd door snellere toegang tot informatie.
  • Marketingcampagne management: Beheer al uw marketingcampagnes en meet eenvoudig hun effectiviteit (ROI).
  • SQL Server Reporting Service: De ingebouwde SQL Server rapportagemogelijkheden kunnen zonder extra licentiekosten worden gebruikt. Zo kunnen de uitgebreide mogelijkheden van SSRS bijvoorbeeld ingezet worden om uw rapportages op door u gezette tijden in uw mailbox te ontvangen.
  • Gekoppelde taken die afhankelijk zijn van elkaar: Hiermee kan voorkomen worden dat er afgeweken wordt van belangrijke processen.

Maximizer CRM vergelijken met andere CRM software systemen? Vraag nu een gratis CRM informatiepakket aan.