Greenib Car kiest

SuperOffice CRM

Op 3 april 2012, ontving Select het volgende persbericht: Greenib Car kiest SuperOffice CRM vanwege de brede toepasbaarheid voor zowel sales als aftersales, de branche kennis, flexibiliteit van de software, en praktische aanpak. Greenib Car B.V., gevestigd in Sassenheim, is de Hyundai-importeur van Nederland. In 1978 debuteerde het automerk op de Nederlandse markt. Daarmee is Nederland een van de allereerste exportlanden in de wereld. Hyundai is de op drie na grootse autofabrikant wereldwijd en groeit gestaag. Gigantische investeringen in de nieuwste techniek en modellen, een sterke dealerorganisatie en slimme promotieactiviteiten dragen bij aan een gestaag groeiend verkoopvolume.

Gekozen voor SuperOffice CRM

De Nederlandse markt wordt bewerkt door een netwerk van Hyundai bedrijven die door Greenib worden begeleid door 3-tal buitendiensten te weten; Sales, Dealer Development en After Sales. Daarnaast worden top segment klanten bezocht door een Fleetsales/Leasing buitendienst. Om alle informatie van de buitendienstmedewerkers met elkaar te delen en om de informatie stroom te professionaliseren wenst men een centraal CRM systeem te implementeren.

Na een diepgaand vooronderzoek en het in kaart brengen van de CRM wensen binnen de verschillende afdelingen, heeft Greenib Car B.V. gekozen voor de SuperOffice CRM oplossing van All-CRM. “Met name de flexibele toepasbaarheid voor zowel sales als aftersales, de vele modulen, branche kennis en praktische aanpak waren de belangrijkste redenen om te kiezen voor All-CRM, aldus Theo Eitjes, After Sales Director bij Greenib Car B.V.” “Wij willen met behulp van SuperOffice CRM de Fleetsales/Leasing markt optimaal in kaart brengen en deze pro-actief beheren, teneinde onze positie in de zakelijke markt naar een hoger level te brengen.”

Dhr. T.H.M. Eitjes, Greenib Car BV. (l) en dhr. B. Klomphaar, All-CRM, beklonken de samenwerking. “Op dit moment hebben wij binnen de verschillende afdelingen verschillende systemen in gebruik. Hierdoor is veel klantinformatie niet centraal beschikbaar. Met de SuperOffice CRM oplossing van All-CRM zijn wij straks in staat om klantgegevens eenduidig vast te leggen, waardoor klantinformatie altijd up-to-date voor iedereen beschikbaar is. Op deze manier zijn wij in staat om de afdelingen intenser te laten samenwerken en onze klanten optimaal te bedienen.”

Vergelijk SuperOffice CRM met andere CRM systemen en vraag een gratis CRM informatiepakket aan!