Teamleader

 

Dé alles-in-één tool voor het mkb:

Met Teamleader heb je als ondernemer al je bedrijfsprocessen in één online pakket, kun je beter samenwerken met collega’s en krijg je meer inzicht door handige statistieken.

Nooit meer afhankelijk van Excel of andere software: alle info over klanten, administratie en afspraken zitten op één plek. De volledige communicatiegeschiedenis met prospects en klanten is inbegrepen en je bent geen onnodige tijd meer kwijt aan offertes en facturen: je stelt ze eenvoudig en professioneel op in enkele klikken. Klaar met onaangename verrassingen: altijd een helder overzicht van je omzet, uitstaande facturen, verkoopstatistieken en winstmarges op projecten. Geen onduidelijke planning meer: deel agenda’s met je collega’s en volg de werkzaamheden werk op de voet. Inmiddels werken er meer dan 10.000 MKB bedrijven efficiënter met Teamleader.

Wat zijn de voordelen van Teamleader?

    • Persoonlijke service met (gratis) lokale support
    • Eenvoudige, intuïtieve software
    • Veel mogelijke koppelingen: Outlook, Gmail, Dropbox, Mailchimp en veel boekhoudpakketten. Bekijk alles op marketplace.teamleader.eu
    • Altijd op de hoogte van de status van jouw klanten en leads of prospects, ook op mobiel of tablet
    • Modulair uit te breiden: naast het basispakket met CRM en sales, kun je uitbreiden met facturatie, projecten en ticketing

 

Teamleader

Gratis CRM-Infopakket

Nu aanvragen

U krijgt

Vergelijk enkel bij uw organisatie passende software.
Beoordeel zelf online welke geselecteerde systemen het beste aansluiten bij uw wensen.
Om u te helpen bij de keuze van de juiste CRM leverancier heeft Select een unieke checklist ontwikkeld.
Ontvang de meest actuele productinformatie en case studies.
Heeft u vragen of kunnen wij u persoonlijk helpen? Bel ons: 033-8200970.